bijna!!! - Reisverslag uit Berchem, België van David Nowak - WaarBenJij.nu bijna!!! - Reisverslag uit Berchem, België van David Nowak - WaarBenJij.nu

bijna!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg David

30 Januari 2008 | België, Berchem

Zo, eindelijk is het papierwerk tot bij mij geraakt en kon ook ik mijn weblog updaten!
Dus, bij deze wordt u meteen op de hoogte gehouden als ik/wij spannende, leerrijke, grappige, gevaarlijke,…avonturen meema(a)k(en) in Ghana.

Ja, Ghana het komt nu wel heel dichtbij. Wie had ooit gedacht dat ik samen met Anneke en Saar naar Afrika zou trekken.
Ik kijk er echt naar uit, en gelukkig maar!

Ook ik wil iedereen bedanken die op het feestje aanwezig was, het was super fijn dat jullie er waren!

Ik ben er bijna klaarvoor, de kast staat al vol met bijeengesprokkelde dingen die ik niet mag vergeten en ik bijt weer volop op mijn nagels…en de malariapil van deze week is weer genomen, tijd om weer wat roze krokodillen te zien.

Nu ja, kom zeker langs gedurende de 3 volgende maanden en mis ons niet te hard!!


  • 30 Januari 2008 - 21:57

    Lotte:

    Hey ik beloof om je niet te hard te missen enkel en alleen als je me (zoals al beloofd maar nu nog onthouden) blijft plagen via deze weg! (dan kan ik je tenminste terug plagen en dan is het gemis tijdens de lessen niet te groot. Ik beloof jullie op de hoogte te houden van onze vorderingen hier!
    Met veel liefs en plaagstaartige knuffels
    Lotte
    xxx

  • 02 Februari 2008 - 14:18

    Frans Vlinderman:

    Ik beloof je heel hard te missen, beste vriend! Dat is mijn recht, toch? Doe in ieder geval wat jullie daar van plan zijn te doen en kom heelhuids terug, een schitterende ervaring rijker. Mijn duim steekt al een tijdje omhoog voor jullie :)

  • 02 Februari 2008 - 19:38

    Roze Krokodil:

    Geachte heer David,

    tijdens mijn dagelijks surfmoment op het internet typte ik mijn naam in op google en kwam ik op uw blog terecht. Ik was aanvankelijk aan het twijfelen of ik dit bericht wel zou sturen, maar mijn verantwoordelijkheid als voorzitter van vzw "roos maar gevaarlijk" dwingt mij ertoe het zelfbeeld van mijn leden te verdedigen. U ziet, wij proberen al een aantal maanden onszelf te overtuigen dat we meer zijn dan hallucinaties, meestal gelinkt aan het gebruik van dubieuze pillen (evenals de malariapil). Graag had ik een mailtje gehad waarin u zich oprecht excuseert voor het leed dat u veroorzaakt hebt. Enkele extra groepsessies zullen nu nodig zijn, en wij hebben ook niet eindeloos veel geld om dat zomaar te kunnen bekostigen. Een paar verontschuldigingen zijn hier dus zeker op hun plaats. Indien dit niet gebeurd, zorg ik er persoonlijk voor dat er een 'welkomstcomité' van onze roze Afrikaanse (en bovenal gevaarlijke) vrienden zal klaarstaan op het moment dat u landt. Geen nood, want volgens u bestaan we toch niet.

    Met vriendelijke groeten,

    de Rooste Krokodil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

Welkom iedereen om mijn weblog. Bij deze is mijn weblog ingewijd met mijn eerste bericht!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 29840

Voorgaande reizen:

28 September 2007 - 30 November -0001

Comenius assistent in Zweden

Landen bezocht: