1 maand en 10 dagen later - Reisverslag uit Berchem, België van David Nowak - WaarBenJij.nu 1 maand en 10 dagen later - Reisverslag uit Berchem, België van David Nowak - WaarBenJij.nu

1 maand en 10 dagen later

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg David

22 Juni 2008 | België, Berchem

Een maand en tien dagen ben ik nu terug op Belgische bodem en nu hetterug wat mooi weer is begin ik terug te wennen aan België. Ik mis toch wel het stressloze bestaan in Ghana hoor.

Alle presentaties, eindwerkgetyp, verdedigingen en andere verplichtingen zijn nu voorbij, de vakantie staat voor de deur:)

Met veel heimwee kijk ik terug naar 3 fantastische maanden, man man wat een ervaring was me dat!

Zo, bij deze staat mijn kaartje hier op de blog weer juist, want ik zat dus echt wel niet meer in Kpando, jammer genoeg he.

nou, ik dagdroom rustig verder over zweetwatervalletjes, kinderen in de mangoboom, lachende leerkrachten, zoete annanassen, rondkruipende kakkerlakken, uitvallende electriciteit, rondlopende geiten, pratende mieren,...

  • 22 Juni 2008 - 18:10

    Frans Vlinderman:

    Tegen de tijd dat jij terug geacclimatiseerd bent, ben je toch weer ribbedebie, dus laat maar waaien, vriend :-)

  • 22 Juni 2008 - 18:11

    Frans Vlinderman:

    Tegen de tijd dat jij terug geacclimatiseerd bent, ben je toch weer ribbedebie, dus laat maar waaien, vriend :-)

  • 01 September 2008 - 08:49

    Davidje David:

    Er was eens een Davidje,
    klein en alleen.
    Dat Davidje David
    wou elders wel heen.
    Vol goede moed en niet één grijnsje angst,
    ging Davidje David,
    naar Ghana onlangst.
    Dat zal wel genoeg zijn, dacht moeder toen thuis.
    David zal nu wel blijven in huis.
    Wat was ze verkeerd want wat David toen deed,
    Was tegen haar praten zoals met een Zweed.
    Hij kocht warme kleren maar gaat niet alleen,
    Op groot avontuur naar koud Zweden heen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

Welkom iedereen om mijn weblog. Bij deze is mijn weblog ingewijd met mijn eerste bericht!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 29836

Voorgaande reizen:

28 September 2007 - 30 November -0001

Comenius assistent in Zweden

Landen bezocht: