Foto's!!! - Reisverslag uit Örnsköldsvik, Zweden van David Nowak - WaarBenJij.nu Foto's!!! - Reisverslag uit Örnsköldsvik, Zweden van David Nowak - WaarBenJij.nu

Foto's!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg David

23 Mei 2009 | Zweden, Örnsköldsvik

Zo, ik heb wat fotoruimte gekocht, dus het gebrek aan beeldmateriaal bij hetvorige bericht maak ik bij deze weer goed!

Geniet ervan!!

ook op dit korte berichtje mag je weer rijkeleijk reageren!!!!



  • 23 Mei 2009 - 12:26

    Mams David:

    Bedankt voor de extra zichtjes. Natuur zover als je maar kan zien.
    Die poppenkast gaat weer leuk worden denk ik.
    Ben jij mee gaan paardrijden?
    Ben jaloers op jouw verjaardagsontbijt.
    Tot ziens.

  • 24 Mei 2009 - 08:09

    Evi:

    Joepie!!!
    Foto's!!!
    Heerlijk om naar te kijken!
    Tot gauw!

  • 28 Mei 2009 - 06:51

    Anette Eikelboom:

    Hej!

    Tack för senast! Har tappat era mobilnummer. Kan jag få Goedeles mobilnummer? Jag tä nkte höra om hon vill med och rida den 8 juni kl 16?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

Welkom iedereen om mijn weblog. Bij deze is mijn weblog ingewijd met mijn eerste bericht!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 29782

Voorgaande reizen:

28 September 2007 - 30 November -0001

Comenius assistent in Zweden

Landen bezocht: